Godmorgon!

Idag vaknade jag av att Lucas kom och ville gosa. Så himla mysigt att ha en liten mysig stund tillsammans innan det är dags att springa iväg till Dagis. 
Lucas brukar vilja äta frukost framför tv.n men idag ville han titta på Alfons Åberg. Då vi inte äger någon film om Åberg fick vi titta på datorn istället. På Youtube finns ju allt !
Sedan skyndade vi oss ner till samlingen som startar 09.00 på Dagis. Idag skulle de ha samling utomhus. Dock blev Lucas lite ledsen då jag vinkade hej då. Han ville nog vara hemma med sin mamma och lillasyster idag. 

Ante kommer hem från sin affärsresa i Tyskland i natt så jag måste somna själv ännu en natt. Har så fort för att sova själv. Saknar min älskling om han inte ligger i sängen med mig. 

Nu äter jag frukost i all hast och sedan drar jag och Julia till IKEA. Det gäller att passa på när Lucas är på Dagis, Ante utomlands och jag för en gångs skull har bilen : ) 

Vi får se vad som följer med hem !

Alfon Åberg var spännande tyckte Lucas, speciellt när det kom spöken!

Melker sitter på sin plats på soffan och tittar även han.

Lägg till bildtext

2 kommentarer: