R.I.P Lucas skor!

Jag köpte nya skor till Lucas i början av mars! Han älskar dem verkligen och har haft dem mer eller mindre varje dag om vädret har tillåtit..
För några dagar sedan såg jag att det blivit stora hål på framsidan på skorna. Hur i all sin dar har de kunnat gå sönder så fort?. Det hela fick sin förklaring när jag en dag hämtade han på dagis (jag kommer aldrig säga förskola) och ser honom sittandes på en cykel.
Det är nämligen så att Lucas kan inte använda sig utav pedalerna utan tar sig fram genom att ge fart genom att sätta ner fötterna på marken, något som uppenbarligen skorna inte höll för !

Nu åker de i soptunnan och jag har inhandlat flera par skor som håller bättre för det hårda slitage de uppenbarligen måste hålla om Lucas ska ha dem på dagis!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar