Min klängapa Julia

Julia är en liten Snutta som inte gillar att ligga själv. Hon vill helst bli buren 24-7 och sover bäst när hon får ligga tätt tätt. Att ligga på en filt på golvet som Lucas jämt gjorde när han var liten går fett bort! Julia vill vara vara så nära som det bara går.
Detta gör att bärsjäl är ett MÅSTE här hemma. Jag skulle inte få något gjort om jag inte hade haft en.

Jag har mycket svårt för att låta Julia ligga och skrika utan bär hellre runt på henne så att hon är nöjd.
Hur gör/gjorde ni med era barn? Får de skrika ett tag eller ger ni vika som jag och går runt och bär på dem istället?



2 kommentarer:

  1. Kul att du har börjat blogga!
    Jag bar jämnt på Ida, jag tom ammade henne i bärselen.
    Vi alla gör olika men jag hade jätte svårt för att låta henne ligga på golvet missnöjd, dom är ju så små och omedvetna om allt. Annat är det nu när hon vill att man ska bär. Ibland orkar man ju inte... Så då får man lösa det på nått annat sett

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig om att det är olika beroende på ålder. En liten skit som Julia vill ju uppenbarligen något när den skriker. Byta blöja, äta, rapa eller bara närhet! Som jag skrev i inlägget, tack för bärsjal! Ps: Kul att du uppskattar bloggen!

      Radera